FANDOM

Adrian Kostrzycki jest defensywnym pomocnikiem. Występuje w reprezentacji Polski i gra w klubie: Polscy Rycerze. Pomiędzy nim a Markiem Majewskim rozgrywa się poważna walka o miejsce w składzie, lecz pierwsze miejsce w składzie ma Adrian. Adrian potrafi przewidzieć tor lotu piłki co jest przydatne.

Osobowość Edytuj

Adrian jest spokojnym chłopakiem który nie wtrąca się tam gdzie nie potrzeba. Potrafi rozwiązywać konflikty i ma dobre podejście do ludzi. Jest również cichy, gdyż często nie ma nic do powiedzenia, choć są oczywiście wyjątki. Mimo tych cech potrafi wytknąć słabe strony kolegów z drużyny. Wyraża swoje poglądy, mówi to co myśli lecz uważa żeby nie zranić drugiej osoby. Na boisku potrafi nawet pochwalić rywala drużyny a nawet uśpić jego czujność.

Umiejętności Edytuj

Gra dobrze głową i jest świetny w powietrzu co czyni go doskonałym pomocnikiem defensywnym. Podłącza się często do akcji ofensywnych i nieźle dośrodkowuje. Jego strzały są bardzo techniczne więc trudno je obronić. Jako że dobrze dośrodkowuje, wykonuje on rzuty rożne z prawej strony boiska w swojej reprezentacji. Odgrywa dobrze do tyłu i nieźle się ustawia.

Wygląd Edytuj

Wyraźnie u niego widać że ma piwne oczy. Ma krótkie włosy w rudym kolorze. Nosi najczęściej czarną czapkę zimową gdyż zostało mu to po czasach dzieciństwa, rozstaje się z nią tylko na meczu i podczas snu. Ma na sobie zielone buty, pomarańczowy kolor swojej koszulki na którym napisane jest: Football 4EVER i turkusowe spodnie. Czasem nosi też bluzę koloru czerwonego.