FANDOM

Frank Blaze to trener Reprezentacji Polski, jest bratem Axela Blaze. Wcześniej trenował drużynę Galaxy Team. Między innymi zdobył z nią brąz w Strefie Footballu. W przeciwieństwie do Marka Castle jest raczej trenerem reprezentacji. Przed Galaxy Team trenował V Team czy Alphine CF. Większość czasu trenował reprezentacje: był trenerem Brazylii, to był jego najgorszy okres w reprezentacji i chyba jedyny, Brazylia na Mistrzostwach Świata zakończyła na 1/16 finału przegrywając z Portugalią 2:3 co było bardzo dużym rozczarowaniem. Rozpisywały się o tym gazety i zastanawiały się czy Frank Blaze był dobrym trenerem. Zastąpił go Roy Machacio.Jednak szybko Frank dostał nową szansę, został trenerem reprezentacji Włoch i święcił z nią sukcesy. Potem nie chciał jednak przedłużać umowy i został selekcjonerem Hiszpani a następnie Argentyny,Niemiec potem Kolumbii aż w końcu zaczął trenować reprezentację Polski.

Osobowość Edytuj

Frank Blaze jest cierpliwy, nauczył się że walczy się do samego końca i ciągle to powtarzał. Dąży do celu i mimo wielu niepowodzeń, chce iść dalej. Zawsze analizuje mecz by mieć podstawy do dążenia bycia jeszcze lepszym. Blaze jest uprzejmy, tym bardziej w stosunku do dziewczyn. Nikt nie widział aby kiedykolwiek on na kogoś krzyczał. Jest wielkim optymistą, wszędzie widzi jakąś zaletę. Jego formacje czy też taktyki hissatu potrafią zaskoczyć ale zawsze mają jakiś haczyk. Zasłynął tym że ustawił pomocników na skrzydłach a na środku nie było nikogo. Chodziło o to że w czasie ataku schodzą oni do środka i blokują wszystko. Ta taktyka nazywa się: Taktyka Wielkich Fal.

Wygląd Edytuj

Frank Blaze ma blond włosy i zielone oczy. Jego twarz zawsze wyraża zadowolenie, trener jest średniego wzrostu. Ubiera się w koszulę w kratkę co niektórym się nie podoba, i w niebieskie spodnie dresowe. Ma jeszcze na sobie białą czapkę z daszkiem, nosi ją nawet wtedy gdy tego nie potrzeba. Frank nosi eleganckie buty.