FANDOM

Mark Castle to trener drużyny Raimon New Generations, a kiedyś były zawodnik Excalibur FC czy Storm Team. Był kandydatem do objęcia reprezentacji Holandii oraz reprezentacji Paragwaju, ale ostatecznie nie został wybrany. Jest bardzo cenionym trenerem i prawie każdy go szanuje. Jego jedyną reprezentacją którą dotychczas trenował było Chile i odniósł z nimi 2 sukcesy: Wygrany finał Pucharu Ameryki po karnych w których było 4:1 z Argentyną i sensacyjne wręcz dotarcie do ćwierćfinału Mistrzostw Świata przegrywając z Anglią 1:2. Po tym wszystkim Mark Castle chciał skupić się bardziej na klubie więc zerwano z nim umowę, ale zapisał się w kartach historii.

Osobowość Edytuj

Mark Castle jest bardzo tajemniczą osobą i inteligentną jednocześnie. Ma dobry ,,nos trenerski'' ponieważ często gracze wprowadzeni na ostatni minuty okazują się kluczowymi, dającymi 1 punkt zawodnikami. Często jego gracze ćwiczą na trudnych terenach, bo jak twierdzi Mark Castle: Jeśli tego nie zrobimy, nie będziemy w stanie pokonać rywala''. Chodzi mu o to żeby gracze umieli radzić sobie w trudnych sytuacjach i o to żeby zwiększyli swoją siłę. Jest bardzo pomysłowy, w każdej chwili może wymyślić nową taktykę hissatu. Wymaga od swoich graczy bardzo dużo ale potrafi też ich zmotywować. Gdy ktoś wkurzy go poważnie to dostaje wybuchu złości ale natychmiast mu przechodzi. Krążą plotki że podczas meczu Mark myśli stale o nowej taktyce nawet gdy wszystko idzie w dobrym kierunku.

Wygląd Edytuj

Ma czarne włosy, brązowe oczy. Jest wysoki. Często nosi garnitur z krawatem i eleganckie czarne spodnie co świadczy o jego elegancji. Rzadziej pojawi się w szarej bluzie i jeansach. Buty które nosi są sportowe więc odróżniają się od wyglądu eleganckiego.