FANDOM

Oliver Branderbauger to utalentowany gracz grający na pozycji bramkarza. Zalicza się do najlepszych bramkarzy na świecie.Mimo młodego wieku ma duże doświadczenie. Gra w reprezentacji Niemiec oraz w klubie Drużyna Z i wraz z bramkarzem reprezentacji Hiszpani Ikerem Valdesem reprezentują Europę jako jedyni bramkarze kapitanowie na starym kontynencie. Oliver często podłącza się do akcji ofensywnych więc gra też jako libero.

Umiejętności Edytuj

Oliver dzięki czemu że jest wysoki ma duży zasięg i potrafi wyciągnąć każdą piłkę. Mimo tego jest zwinny i charakteryzuje się refleksem. Ma niebywałe umiejętności przywódcze. W trudnej sytuacji potrafi podnieść na duchu zespól i wygrać mecz. Bez niego morale zespołu podupadają. Ma daleki wykop, potrafi wykonywać rzuty wolne przez co czasami powierzana mu jest ta rola. Jednocześnie dobrze kieruje linią obrony przez co trudniej jest się przedostać przeciwnikom. Jako libero Gra dobrze głową ale w dryblingu nie jest dobry. Ma dobre długie podania i potrafi strzelać gole.

Osobowość Edytuj

Oliver jest typem wojownika nigdy się nie poddaje, potrafi podnieść na duchu, jest po prostu wzorem dla innych piłkarzy. Łatwo wyprowadzić go z równowagi. Jednak później Oliver nie daje się prowokować. Jest wymagający ale cierpliwy i miły. Trenuje do upadłego, prawie zawsze najpóźniej schodzi z treningu. Jest bystry i potrafi rozwiązać rzeczy, które innym się nie udaje. Niesamowite jest to że potrafi oddzielić naukę od piłki bo jest typem mola książkowego. Lubi czytać książki. Oliver jest punktualny, zawsze robi coś o określonej porze, a w jego domu panuje porządek.

Wygląd Edytuj

Ma czarne włosy i niebieskie oczy. Nosi na sobie ochronną czapkę na głowie podczas meczu. Chodzi w zielonej bluzie, a czasem białej koszuli. Nosi również jeansowe spodnie, i biało- czarne buty. Gdy Niemcy wygrali mistrzostwa świata pokonując w finale Holandię 2:0, Oliver musiał spełnić swoją obietnicę, ogolił się na łyso. Na szczęście potem odrosły mu one. Oliver wyznał kiedyś że żałuje tego co powiedział.

Techniki Hissatu Edytuj

Głowa Megatona ( od Marka Ewansa)

Mroczny Wymiar

Nieskończona Ściana

Elektryzująca Ręka

Pędzące Tornado

Ciekawostki Edytuj

Mimo że jest bramkarzem, zdobył aż 25 goli. Zawdzięcza to doskonałym rzutom wolnym dzięki którym strzelił 24 gole, jednego gola strzelił po dośrodkowaniu.

Jego idolem był Mark Ewans, stąd wziął od niego technikę hissatu Głowa Megatona.