FANDOM

Roy Machacio to trener reprezentacji Rosji a potem Brazyli. Jednocześnie trenuje drużynę zwaną Flame Dragons co oznacza nazwę Ogniste Smoki. Był kiedyś zawodnikiem i był talentem w piłce nożnej grając wtedy w meksykańskim Mexican Gigant. Niestety w jednym z meczy doznał tak poważnej kontuzji, że wykluczyła go ona z gry na całe życie. Jako trener Rosji sensacyjnie zdobył Mistrzostwo Europy pokonując w Finale również sensacyjnego finaliste reprezentacje Czech wynikiem 5:2, więc rozgramiając ją. Po tym dostał ofertę z Brazyli i również spisywał się dobrze, lecz byli od niego lepsi. Mimo to federacja przedłużyła z nim kontrakt 2 krotnie. Jego brat Fred zginał w wypadku samochodowym. Roy był z w konflikcie wcześniej, ale przed samym wypadkiem wybaczyli sobie. Roy zawiesił funkcję trenera Brazyli i zapadł w depresję. Na szczęście wyszedł z tego stanu i został selekcjonerem reprezentacji Holandii.

Osobowość Edytuj

Kiedyś Roy przed kontuzją był konfliktowy, często pyskował i był arogancki a do tego robił co chciał więc jego zachowanie było fatalne, z klubu nie wyrzucili go tylko dlatego że był wielkim talentem. Po kontuzji zmienił się i jak przyznaje on sam : Może dobrze że mnie to spotkało, dało mi to dużo do zrozumienia. Zaczął słuchać innych, nawet gdy miał mało czasu potrafił porozmawiać, zaczął być również hojny i od czasu do czasu za dobre wyniki obdarowywał piłkarzy jakimiś prezentami czy także bliskich lub po prostu robił inną niespodziankę. Zrozumiał że za trud i wysiłek trzeba być nagradzanym. Nie chwali piłkarzy ponieważ wie że mogli by spocząć oni na laurach. Jedyną jego wadą jest to że wyznacza się niecierpliwością.

Wygląd Edytuj

Roy ma zielone włosy. Stało się to na skutek pewnego nieudanego eksperymentu jak był młody, gdyż wcześniej nie zamierzał zostać piłkarzem tylko naukowcem. Ludzie śmiali się z niego ale potem przyzwyczaili się do tego. Ma czarne oczy, zresztą trzeba tu przytoczyć słowa Roya: Jestem dumny że mam te piękne oczy xD. Nosi szarą, typową bluzę i czerwone spodnie męskie. Ma założone okulary przeciwsłoneczne na głowie które używa tylko wtedy gdy się niecierpliwy. Jego buty są koloru biało- niebieskiego. Roy jest jednym z tych wysokich trenerów.

Ciekawostka Edytuj

Ciekawostką jest to że Roy komentował 3 razy mecze gdzie występował gościnnie w studiu. Były to: mecz o 3 miejsce Polska vs Hiszpania na mistrzostwach świata wygranych przez Polskę w stosunku 1:0, mecz półfinałowy Copa America pomiędzy Urugwajem a Meksykiem zakończony wygraną 4:3, trzeci to natomiast finał mistrzostw Europy pomiędzy Polską a Anglią wygrany 3:1 przez Polskę. Więc oznacza to że Roy z swoich 3 meczach komentował 2 w której grała Polska.

Kolejną ciekawostką jest to że znajomi mówią na niego Ro, więc stąd ten tytuł w artykule. Roy nie za bardzo lubi tego przezwiska i woli żeby bardziej mówiono na niego Royer ale częściej używana jest ksywa Ro.